ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻃﺎﮨﺮ ﺍﻟﻘﺎﺩﺭﯼ ﻧﮯ 1985 ﺀ ﻣﯿﮟ ﻣﺤﺾ ﻣﻐﺮﺏ ﺯﺩﮦ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﻘﺒﻮﻟﯿﺖ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﻏﺮﺽ ﺳﮯ ( ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﺠﻠﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﺑﮭﯽ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ ) ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﺻﺮﯾﺤﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﺟﻤﺎﻉ ﺍﺋﻤﮧ ﺍﺭﺑﻌﮧ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ’’ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺩﯾﺖ ( ﺧﻮﻥ ﺑﮩﺎ ) ﮐﻮ ﻣﺮﺩ ﮐﮯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ‘‘ ﺗﻮ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﺎﺫ ﻏﺰﺍﻟﯽ ﺯﻣﺎﮞ ﻋﻼﻣﮧ ﺳﯿﺪ ﺍﺣﻤﺪ ﺳﻌﯿﺪ ﮐﺎﻇﻤﯽ ﺭﺣﻤﺘﮧ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﺳﺎﻟﮯ ’’ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺩﯾﺖ ‘‘ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﮐﮯ ﺍﺱ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﮐﻮ ﺻﺮﺍﻁ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺳﮯ ﺍﻧﺤﺮﺍﻑ ﺍﻭﺭ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﮐﻮ ﻣﺴﺦ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺳﻌﯽ ﻣﺬﻣﻮﻡ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ۔ ﺟﺒﮑﮧ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﮐﮯ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺍﺳﺘﺎﺫ، ﺍﺳﺘﺎﺫ ﺍﻟﻌﻠﻤﺎﺀ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻋﻄﺎﺀ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻨﺪﯾﺎﻟﻮﯼ ﮔﻮﻟﮍﻭﯼ ﺭﺣﻤﺘﮧ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﯾﺖ ﮐﮯ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﭘﺮ ﻣﻄﺒﻮﻋﮧ ﺭﺳﺎﻟﮯ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﮐﯽ ﺗﮑﻔﯿﺮ ﮐﯽ۔
ﭘﮭﺮ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﻧﮯ ( ﻧﻮﺍﺋﮯ ﻭﻗﺖ 8 ﺟﻮﻥ 1989 ﺀ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ) ﺍﺛﻨﺎﺀ ﻋﺸﺮﯼ ﺷﯿﻌﮧ ﮐﮯ ﻣﺴﻠﻤﮧ ﭘﯿﺸﻮﺍ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﮐﮯ ﻣﺎﺗﻤﯽ ﺍﺟﻼﺱ ﻣﯿﮟ ﺳﯿﺎﮦ ﭼﻮﻏﮧ ﭘﮩﻦ ﮐﺮ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺎ ’’ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﮯ ﺷﺠﺎﻉ ﺍﻭﺭ ﺟﺮﯼ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺣﻖ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺗﮭﮯ، ﺟﻦ ﮐﺎ ﺟﯿﻨﺎ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﻧﺎ ﺣﺴﯿﻦ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﮯ۔ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺎ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﮨﮯ ﮨﺮ ﺑﭽﮧ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﮯ ‘‘ ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ﺳﮯ ﻣﺨﻔﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﺛﻨﺎﺀ ﻋﺸﺮﯼ ﻣﻼ ﺑﺎﻗﺮ ﻣﺠﻠﺴﯽ ﮐﺎ ﭘﯿﺮﻭﮐﺎﺭ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﻼ ﺑﺎﻗﺮ ﻣﺠﻠﺴﯽ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺐ ﻣﯿﮟ ﺍﻡ ﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺎﺋﺸﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﻡ ﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻔﺼﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮩﻤﺎ ﮐﯽ ﺷﺎﻥ ﺍﻗﺪﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﻏﻠﯿﻆ ﺗﺒﺮﮮ ﺑﮑﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﻦ ﭼﺎﺭ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﻭ ﻋﻤﺮ ﻭ ﻋﺜﻤﺎﻥ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮩﻢ ﺳﻤﯿﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﻮ ﮐﺎﻓﺮ ﻭ ﻣﺮﺗﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎﮎ ﮐﻮ ﮔﮭﮍﺍ ﮨﻮﺍ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮ ﮐﺮ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺧﺘﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﻧﺎﭘﺎﮎ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﮨﮯ۔
ﭘﮭﺮ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﻧﮯ ﺑﺮﻃﺎﻧﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ ﻓﺮﻗﮧ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻋﺎﻟﻢ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﯽ ﺍﻭﺭ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ ﮐﯽ ﺍﻗﺘﺪﺍﺀ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺯ ﮐﺎ ﻓﺘﻮﯼٰ ﺩﯾﺎ ﺟﺒﮑﮧ ﺣﺮﻣﯿﻦ ﺷﺮﯾﻔﯿﻦ ﮐﮯ ﺗﯿﻦ ﺩﺭﺟﻦ ﺍﻭﺭ ﭘﺎﮎ ﻭ ﮨﻨﺪ ﮐﮯ ﺗﯿﻦ ﺳﻮ ﺍﮐﺎﺑﺮ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﻧﮯ ﺣﺴﺎﻡ ﺍﻟﺤﺮﻣﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﺼﻮﺍﺭﻡ ﺍﻟﮩﻨﺪﯾﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﮔﺴﺘﺎﺧﺎﻧﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﯽ ﺑﻨﺎﺀ ﭘﺮ ﺍﮐﺎﺑﺮ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻣﺘﺒﻌﯿﻦ ﮐﻮ ﮐﺎﻓﺮ ﻭ ﻣﺮﺗﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔
ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺧﻄﺎﺑﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﻭ ﻧﺼﺎﺭﯼٰ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ Believers ﯾﻌﻨﯽ ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﮩﺎﺝ ﺍﻟﻘﺮﺁﻥ ﮐﯽ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﮭﻠﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺑﺨﺸﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺐ ’’ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﻭﺭ ﺗﺼﻮﺭ ﺍﻋﺘﺪﺍﻝ ﻭ ﺗﻮﺍﺯﻥ ‘‘ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﻗﮧ ﻭﺍﺭﯾﺖ ﮐﺎ ﺧﺎﺗﻤﮧ ﮐﯿﻮﻧﮑﺮ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﮯ ‘‘ ﻣﯿﮟ ﺷﯿﻌﮧ ﺳﻨﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﯽ ﻭﮨﺎﺑﯽ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮐﻮ ﻓﺮﻭﻋﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮ ﮐﺮ ﺳﺐ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺻﻮﻝ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﺗﻮ ﻣﺮﮐﺰ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﺑﺮﯾﻠﯽ ﺷﺮﯾﻒ ﮐﮯ ﭼﺸﻢ ﻭ ﭼﺮﺍﻍ ﻣﻔﺘﯽ ﺍﺳﻼﻡ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻋﻼﻣﮧ ﻣﺤﻤﺪ ﺍﺧﺘﺮ ﺭﺿﺎ ﺧﺎﻥ ﺩﺍﻣﺖ ﺑﺮﮐﺎﺗﮩﻢ ﺍﻟﻌﺎﻟﯿﮧ ﻧﮯ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﮐﮯ ﮐﺎﻓﺮ ﻭ ﻣﺮﺗﺪ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﻓﺘﻮﯼٰ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﯿﺎ۔
ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﺳﻨﺖ ﺭﺳﻮﻝ ﺟﻮﮐﮧ ﻭﺍﺟﺐ ﺷﺮﻋﯽ ﮐﺎ ﺩﺭﺟﮧ ﺭﮐﮭﺘﯽ ﮨﮯ، ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﻟﺤﺎﺩ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﻮﭼﮑﺎ ﮨﮯ، ﺍﭘﻨﯽ ﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﺑﮭﯽ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﺒﻮﯼ ’’ ﻭﻓﺮﻭﺍﻟﻠﺤﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻢ ﺩﺍﮌﮬﯿﺎﮞ ﺑﮍﮬﺎﺋﻮ ‘‘ ﮐﯽ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻣﻨﮉﻭﺍ ﮐﺮ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﮐﺮﺍﺩﯼ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﮩﺎﺝ ﺳﯿﻨﭩﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺑﮭﯽ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﮐﺘﺮﮮ ﺍﻣﺎﻡ ﻭ ﺧﻄﯿﺐ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﺌﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯﻭﮞ ﮐﻮ ﺑﺮﺑﺎﺩ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﺳﮯ ﮐﻢ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﻣﮑﺮﻭﮦ ﺗﺤﺮﯾﻤﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻟﻮﭨﺎﻧﺎ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ ( ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﺭﺿﻮﯾﮧ )
ﺍﻭﺭ ﺍﺏ ﯾﮑﻢ ﺍﮐﺘﻮﺑﺮ 2011 ﺀ ﮐﻮ ﺍﮈﯾﺎﻟﮧ ﺟﯿﻞ ﺭﺍﻭﻟﭙﻨﮉﯼ ﻣﯿﮟ ﭘﺮﻭﯾﺰ ﻋﻠﯽ ﺷﺎﮦ ﻧﺎﻣﯽ ﺟﺞ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﻣﺤﺎﻓﻆ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻧﺎﻣﻮﺱ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺭ ﺣﺎﺿﺮ ﮐﮯ ﻏﺎﺯﯼ ﺍﻋﻈﻢ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻠﮏ ﻣﺤﻤﺪ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﻗﺎﺩﺭﯼ ﺩﺍﻣﺖ ﺑﺮﮐﺎﺗﮩﻢ ﺍﻟﻌﺎﻟﯿﮧ ﮐﻮ ﺩﻭﮨﺮﯼ ﺳﺰﺍﺋﮯ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ ﻓﯿﺼﻠﮯ ﺳﮯ ﺻﺮﻑ 6 ﺭﻭﺯ ﻗﺒﻞ 25 ﺳﺘﻤﺒﺮ 2011 ﺀ ﮐﻮ ARY ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﭘﺮﻭﯾﺰ ﺟﺎﻭﯾﺪ ﻣﯿﺮ ﻧﺎﻣﯽ ﻗﺎﺩﯾﺎﻧﯽ ﮐﻮ ﺍﻧﭩﺮﻭﯾﻮ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﻣﺖ ﻣﺴﻠﻤﮧ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﻟﺨﺼﻮﺹ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﻭ ﻣﺸﺎﺋﺦ ﮐﮯ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﮐﮯ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﺮﻏﻢ ﺩﺭﺝ ﺫﯾﻞ ﺗﯿﻦ ﺷﯿﻄﺎﻧﯽ ﻧﮑﺎﺕ ﭘﺮ ﺯﻭﺭ ﺩﮮ ﮐﺮ ﮐﻔﺮ ﻧﻮﺍﺯﯼ ﮐﯽ ﺍﻧﺘﮩﺎ ﮐﺮﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﺭﯼ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﺗﺤﻔﻆ ﻧﺎﻣﻮﺱ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮐﮭﻠﯽ ﺟﺎﺭﺣﯿﺖ ﮐﺎ ﺍﺭﺗﮑﺎﺏ ﮐﯿﺎ۔
ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﮐﮯ ﺗﯿﻦ ﺷﯿﻄﺎﻧﯽ ﻧﮑﺎﺕ
1 ۔ ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﯽ ﺍﻟﻮﺍﻗﻌﮧ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﺭﺳﻮﻝ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﺳﮯ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﻣﺠﺮﻡ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ’’ ﺳﺰﺍﺋﮯ ﻣﻮﺕ ‘‘ ﮨﮯ۔
2 ۔ ﺳﺎﺑﻖ ﮔﻮﺭﻧﺮ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﺭﺳﻮﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ۔
3 ۔ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﻗﺎﺩﺭﯼ ﻗﺎﺗﻞ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺟﺮﻡ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ’’ ﺳﺰﺍﺋﮯ ﻣﻮﺕ ‘‘ ﮨﮯ۔
ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﮐﺎ ﭘﮩﻼ ﺷﯿﻄﺎﻧﯽ ﻧﮑﺘﮧ ﮐﮧ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﻮ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ’’ ﺳﺰﺍﺋﮯ ﻣﻮﺕ ‘‘ ﮨﮯ
ﯾﮧ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﻧﮑﺎﺕ ﺷﯿﻄﺎﻧﯽ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﭘﮩﻼ ﻧﮑﺘﮧ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﺧﻮﻓﻨﺎﮎ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺭﻭ ﺳﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺍﻋﻈﻢ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﻭﮦ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﮔﺴﺘﺎﺧﺎﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﻮ ﻣﺎﻭﺭﺍﺋﮯ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﻣﺤﺾ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﺍﯾﻤﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﺮ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ، ﻣﺠﺮﻡ ﺍﻭﺭ ﺳﺰﺍﺋﮯ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ ﺣﻖ ﺩﺍﺭ ﭨﮭﮩﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ( ﺍﻟﻌﯿﺎﺫ ﺑﺎﷲ ﻣﻦ ﺫﺍﻟﮏ ) ﺟﺒﮑﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﮐﺮﻡﷺ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﭘﺮ ﺍﻥ ﺧﻮﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺭﺍﺋﯿﮕﺎﮞ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻏﺎﺯﯾﺎﻥ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﻮ ﻧﮧ ﻣﺠﺮﻡ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﻗﺼﺎﺹ ﻭ ﺩﯾﺖ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺻﺎﺩﺭ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ۔ ﺩﯾﮑﮭﺌﮯ ﭼﻨﺪ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺫﯾﻞ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻧﺒﻮﯾﮧ :
٭ … ﺣﻀﺮﺕ ﻋﮑﺮﻣﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ۔ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﮨﻤﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﷲ ﺍﺑﻦ ﻋﺒﺎﺱ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮩﻤﺎ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﻧﺎﺑﯿﻨﺎ ﮐﯽ ﺍﻡ ﻭﻟﺪ ( ﺍﯾﺴﯽ ﻟﻮﻧﮉﯼ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺍﻭﻻﺩ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ) ﺗﮭﯽ ﺟﻮﻧﺒﯽﷺ ﮐﯽ ﮔﺴﺘﺎﺧﯽ ﮐﺮﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺁﭖﷺ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺗﻮﮨﯿﻦ ﺁﻣﯿﺰ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﮐﺮﺗﯽ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﻭﮦ ( ﻧﺎﺑﯿﻨﺎ ﺻﺤﺎﺑﯽ ) ﺍﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﻮ ﺑﺎﺯ ﻧﮧ ﺁﺗﯽ، ﺍﺳﮯ ﮈﺍﻧﭩﺘﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﮈﺍﻧﭧ ﮐﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﮧ ﮐﺮﺗﯽ۔ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﯾﮏ ﺭﺍﺕ ﻭﮦ ﻧﺒﯽﷺ ﮐﯽ ﺷﺎﻥ ﺍﻗﺪﺱ ﻣﯿﮟ ﮔﺴﺘﺎﺧﯿﺎﮞ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﯽ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﭼﮭﺮﺍ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﭘﯿﭧ ﻣﯿﮟ ﮔﮭﻮﻧﭗ ﺩﯾﺎﺍﻭﺭ ﻧﺒﯽﷺ ﮐﻮ ﯾﮧ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﻧﺒﯽﷺ ﻧﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺟﻤﻊ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻣﯿﮟ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺍﷲ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﮐﮧ ﺟﺲ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﯾﮧ ﮐﺎﻡ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﻣﯿﺮﺍ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺟﻮ ﺣﻖ ﮨﮯ ﻭﮦ ﮐﮭﮍﺍ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻧﺎﺑﯿﻨﺎﺻﺤﺎﺑﯽ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮﮔﺌﮯ، ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﮔﺮﺩﻧﯿﮟ ﭘﮭﻼﻧﮕﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ، ﮔﺮﺗﮯ ﭘﮍﺗﮯ ( ﺁﮔﮯ ﺁﺋﮯ ) ﺣﺘﯽ ﮐﮧ ﻧﺒﯽﷺ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺑﯿﭩﮫ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﻋﺮﺽ ﮐﯿﺎ۔ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻗﺎﺗﻞ ﮨﻮﮞ۔ ﯾﮧ ﺁﭖﷺ ﮐﯽ ﮔﺴﺘﺎﺧﯿﺎﮞ ﮐﺮﺗﯽ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﺮﺗﺎ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﺑﺎﺯ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﮯ ﮈﺍﻧﭩﺎ ﺗﮭﺎ، ﯾﮧ ﮈﺍﻧﭧ ﮈﭘﭧ ﮐﯽ ﭘﺮﻭﺍﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺩﻭ ﺑﯿﭩﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻣﻮﺗﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﻣﯿﺮﯼ ﺭﻓﯿﻘﮧ ﺣﯿﺎﺕ ﺗﮭﯽ۔ ﮔﺰﺷﺘﮧ ﺭﺍﺕ ﺁﭖﷺ ﮐﯽ ﮔﺴﺘﺎﺧﯿﺎﮞ ﺍﻭﺭ ﺗﻮﮨﯿﻦ ﺁﻣﯿﺰ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﯽ ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﭼﮭﺮﺍ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﭘﯿﭧ ﻣﯿﮟ ﮔﮭﻮﻧﭗ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﭼﮭﺮﮮ ﮐﻮﺧﻮﺏ ﺯﻭﺭ ﺳﮯ ﺩﺑﺎﯾﺎ ﺣﺘﯽ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺗﻮ ﻧﺒﯽﷺ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺧﺒﺮﺩﺍﺭ ! ﮔﻮﺍﮦ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﻮ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﺎ ﺧﻮﻥ ﺭﺍﺋﯿﮕﺎﮞ ﮨﮯ ( ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻗﺘﻞ ﺟﺮﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻗﺼﺎﺹ ﻭ ﺩﯾﺖ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ )
( ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻮ ﺩﺍﺋﻮﺩ، ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﺤﺪﻭﺩ، ﺑﺎﺏ ﻓﯿﻤﻦ ﺳﺐ ﺍﻟﻨﺒﯽﷺ ﺍﻟﺮﻗﻢ 4361 ، ﺍﻟﻤﺴﺘﺪﺭﮎ ﻟﻠﺤﺎﮐﻢ ﺟﻠﺪ 5 ﺹ 272 ، ﺍﻟﺮﻗﻢ 8210 ، ﺳﻨﻦ ﻧﺴﺎﺋﯽ ﺑﺎﺏ ﺍﻟﺤﮑﻢ ﻓﯿﻤﻦ ﺳﺐ ﺍﻟﻨﺒﯽﷺ، ﺍﻟﺮﻗﻢ 4075 )
ﮨﮑﺬﺍ ﺍﻗﻀﯽ ﻟﻤﻦ ﻟﻢ ﯾﺮﺽ ﺑﻘﻀﺎﺀ ﺍﷲ ﻭ ﺭﺳﻮﻟﮧ
ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺍﷲ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝﷺ ﮐﺎ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﻧﺘﺎ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﻮﮞ۔
ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﮐﺮﻡﷺ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻗﺘﻞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺭﺍﺋﯿﮕﺎﮞ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺳﮯ ﺭﻭﺯ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﺭﺳﻮﻝﷺ ﮐﻮ ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻏﯿﺮﺕ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﺮ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﺩﮮ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺟﺮﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺳﻨﺖ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﻋﻈﺎﻡ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪ ﻭ ﺗﻮﺛﯿﻖ ﺍﷲ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺍﻭﺭ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﮐﺮﻡﷺ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﮨﮯ۔
ﻧﯿﺰ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ’’ ﺗﺤﻔﻆ ﻧﺎﻣﻮﺱ ﺭﺳﺎﻟﺖ ‘‘ ﮐﮯ ﺻﻔﺤﮧ 264 ﺗﺎ 270 ﭘﺮ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪﯼ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﮐﻮ ﺑﮍﯼ ﺷﺮﺡ ﻭﺑﺴﻂ ﺳﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺑﮍﯼ ﺁﺳﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺳﻤﺠﮫ ﻣﯿﮟ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺩﮦ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﮐﻮ ﺑﺮﯼ ﻃﺮﺡ ﺫﺑﺢ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﻋﺪﺍﺀ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﻣﺸﻦ ﭘﻮﺭﺍ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﮐﺎ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺷﯿﻄﺎﻧﯽ ﻧﮑﺘﮧ : ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﺭﺳﻮﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ
ﺍﺱ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﺣﻘﺎﺋﻖ ﯾﮧ ﮨﯿﮟ :
…1 ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻗﺎﺩﯾﺎﻧﯽ ﺗﮭﺎ ﯾﺎ ﮐﻢ ﺍﺯ ﮐﻢ ﻗﺎﺩﯾﺎﻧﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺟﻨﮓ 11 ﺟﻨﻮﺭﯼ 2011 ﺀ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯽ ﺷﮩﺮ ﺑﺎﻧﻮ ﻧﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻭﺍﻟﺪ ﺍﺣﻤﺪﯾﻮﮞ ﮐﻮ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﮯ ﺳﺨﺖ ﺧﻼﻑ ﺗﮭﮯ ﻟﮩﺬﺍ ﺍﺱ ﮔﮭﺮ ﮐﯽ ﮔﻮﺍﮨﯽ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﺮ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮐﺎﻓﺮ ﻭ ﻣﺮﺗﺪ ﺍﻭﺭ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﺭﺳﻮﻝ ﺗﮭﺎ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻣﺮﺯﺍ ﻏﻼﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﻗﺎﺩﯾﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﭘﯿﺮﻭﮐﺎﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﮐﺎﻓﺮ ﻭ ﻣﺮﺗﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﻮﮦ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺮﺯﺍ ﻏﻼﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﻗﺎﺩﯾﺎﻧﯽ ﻣﺪﻋﯽ ﻧﺒﻮﺕ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﺑﮭﯽ ﺗﮭﺎ۔
…2 17 ﺳﺘﻤﺒﺮ 2009 ﺀ ﮐﻮ ﺍﮐﺜﺮ ﻗﻮﻣﯽ ﺍﺧﺒﺎﺭﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﺎﺑﻖ ﮔﻮﺭﻧﺮ ﭘﻨﺠﺎﺏ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﺳﺎﺋﻊ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺗﻮﮨﯿﻦ ﺭﺳﺎﻟﺖ C/295 ﮐﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﻧﺘﺎ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮐﻮ ﺧﺘﻢ ﮐﺮﺩﯾﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﻭﻏﯿﺮﮦ۔ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺗﻮﮨﯿﻦ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﺻﺮﯾﺢ ﺩﻻﺋﻞ ﭘﺮ ﻣﺒﻨﯽ ﮨﮯ ﻟﮩﺬﺍ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺍﺱ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯽ ﺑﻨﺎﺀ ﭘﺮ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺑﻨﺎﺀ ﭘﺮ ﮐﺎﻓﺮ ﻭﻣﺮﺗﺪ ﭨﮭﮩﺮﺍ۔
…3 7 ﺍﮐﺘﻮﺑﺮ 2009 ﺀ ﮐﻮ ﻋﺎﻟﻤﯽ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﮐﮯ ﻧﺎﺋﺐ ﺍﻣﯿﺮ ﺻﺎﺣﺒﺰﺍﺩﮦ ﺳﯿﺪ ﻣﺨﺘﺎﺭ ﺍﺷﺮﻑ ﺭﺿﻮﯼ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﺍﻋﻠﯽٰ ﺟﺎﻣﻌﮧ ﺣﺰﺏ ﺍﻻﺣﻨﺎﻑ ﻻﮨﻮﺭ ﻧﮯ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﻻﮨﻮﺭ ﮐﮯ ﺩﺭﺟﻨﻮﮞ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮐﯽ ﻣﻌﯿﺖ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﺎﻧﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﻻﺋﻦ ﻻﮨﻮﺭ ﻣﯿﮟ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮐﮯ ﺍﺱ ﮐﺎﻓﺮﺍﻧﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ FIR ﺩﺭﺝ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﻭﺍﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﭼﻨﺪ ﺩﻥ ﺑﻌﺪ ﻋﺎﻟﻤﯽ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﮐﮯ ﺯﯾﺮ ﺍﮨﺘﻤﺎﻡ ﺩﺍﺗﺎ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﻻﮨﻮﺭ ﺳﮯ ﻭﺯﯾﺮﺍﻋﻠﯽٰ ﮨﺎﺋﻮﺱ ﺗﮏ ﺍﺣﺘﺠﺎﺟﯽ ﺟﻠﻮﺱ ﻧﮑﺎﻻ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﺯﯾﺮﺍﻋﻠﯽٰ ﮨﺎﺋﻮﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺩﮬﺮﻧﺎ ﺩﮮ ﮐﺮ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﮐﺎﺭﺭﻭﺍﺋﯽ ﮐﺎ ﻣﻄﺎﻟﺒﮧ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﮧ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﺍﻭﺭ ﺻﻮﺑﺎﺋﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻧﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﮐﺎﺭﺭﻭﺍﺋﯽ ﻧﮧ ﮐﯽ۔
…4 ﺁﺳﯿﮧ ﻧﺎﻣﯽ ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ ﺧﺎﺗﻮﻥ ﮐﻮ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﺭﺳﻮﻝ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﻧﮯ ﭘﺮ ﺳﯿﺸﻦ ﺟﺞ ﻧﻨﮑﺎﻧﮧ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﺳﺰﺍﺋﮯ ﻣﻮﺕ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﺗﻮ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺷﯿﺨﻮﭘﻮﺭﮦ ﺟﯿﻞ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﻨﭻ ﮔﯿﺎ۔ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﺭﺳﻮﻝ ﺁﺳﯿﮧ ﺳﮯ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮨﻤﺪﺭﺩﯼ ﮐﯿﺎ۔ ﺻﺪﺭ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﻣﻌﺎﻓﯽ ﮐﯽ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﭘﺮ ﺩﺳﺘﺨﻂ ﮐﺮﺍﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﻋﺪﮦ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺻﺪﺭ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺳﮯ ﺳﺰﺍ ﺿﺮﻭﺭ ﻣﻌﺎﻑ ﮐﺮﻭﺍﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﺭﺳﻮﻝ ﺁﺳﯿﮧ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺟﺮﻡ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﺳﮯ ﺳﺰﺍ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﮨﻮﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ، ﮐﻮ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﻭﻏﯿﺮﮦ۔
…5 ﯾﮑﻢ ﻧﻮﻣﺒﺮ 2009 ﺀ ﮐﻮ ﭨﯽ ﻭﯼ ﭘﺮ ﮐﮩﺎ : ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻧﺎﻣﻮﺱ ﺭﺳﺎﻟﺖ ’’ ﮐﺎﻻ ﻗﺎﻧﻮﻥ ‘‘ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﻇﺎﻟﻤﺎﻧﮧ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮨﮯ ﮨﻢ ﺍﺱ ﮐﺎﻟﮯ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ ﮐﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﻧﺘﮯ ( ﺍﻟﻌﯿﺎﺫ ﺑﺎﷲ ﻣﻦ ﺫﺍﻟﮏ )
…6 3 ﻧﻮﻣﺒﺮ ﮐﻮ ﭘﺮﯾﺲ ﮐﻠﺐ ﻻﮨﻮﺭ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻋﺎﻟﻤﯽ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﮐﮯ ﺯﯾﺮ ﺍﮨﺘﻤﺎﻡ ﺯﺑﺮﺩﺳﺖ ﺍﺣﺘﺠﺎﺟﯽ ﻣﻈﺎﮨﺮﮦ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﻓﺘﻮﯼٰ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻧﮯ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺗﻮﮨﯿﻦ ﺭﺳﺎﻟﺖ C/295 ﮐﻮ ﺟﻮﮐﮧ ﮐﺘﺎﺏ ﻭ ﺳﻨﺖ ﺳﮯ ﻣﺎﺧﻮﺫ ﮨﮯ، ﮐﺎﻻ ﺍﻭﺭ ﻇﺎﻟﻤﺎﻧﮧ ﮐﮩﺎﮨﮯ، ﻟﮩﺬﺍ ﯾﮧ ﺷﺮﻋﺎً ﮐﺎﻓﺮ ﻭ ﻣﺮﺗﺪ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﺟﺐ ﺍﻟﻘﺘﻞ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﭼﯿﻒ ﺟﺴﭩﺲ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﺤﻤﺪ ﭼﻮﮨﺪﺭﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﯿﻞ ﮐﯽ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﺯﺧﻮﺩ ﻧﻮﭨﺲ ﻟﯿﮟ، ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﮧ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﻋﻈﻤﯽ ﻧﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻧﮧ ﺍﭨﮭﺎﯾﺎ۔
…7 ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺑﻌﺪ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﭘﺮﯾﺲ ﮐﻠﺐ ﺍﺳﻼﻡ ﺁﺑﺎﺩ ﺳﮯ ﭘﺎﺭﻟﯿﻤﻨﭧ ﮨﺎﺋﻮﺱ ﺗﮏ ﺍﺣﺘﺠﺎﺟﯽ ﺟﻠﻮﺱ ﻧﮑﺎﻻ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺻﺪﺭ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﻭﺯﯾﺮﺍﻋﻈﻢ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺳﮯ ﻣﻄﺎﻟﺒﮧ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﮐﺎﻓﺮ ﻭ ﻣﺮﺗﺪ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮐﻮ ﮔﻮﺭﻧﺮ ﭘﻨﺠﺎﺏ ﮐﮯ ﻋﮩﺪﮮ ﺳﮯ ﮨﭩﺎ ﮐﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﮐﺎﺭﺭﻭﺍﺋﯽ ﮐﮯ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﮐﺮﯾﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﻧﮧ ﺳﻨﯽ ﮔﺌﯽ۔
…8 ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ 4 ﺟﻨﻮﺭﯼ 2011 ﺀ ﮐﻮ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﯿﮑﻮﺭﭨﯽ ﮔﺎﺭﮈ ﻣﻠﮏ ﻣﺤﻤﺪ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﻗﺎﺩﺭﯼ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺧﺎﻟﺺ ﺩﯾﻨﯽ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﺮ ﮐﺎﻓﺮ ﻭ ﻣﺮﺗﺪ ﻭ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﺖ ﻣﺴﻠﻤﮧ ﮐﮯ ﺩﯾﻨﯽ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﺑﺎﺭ ﺑﺎﺭ ﺷﺪﯾﺪ ﻣﺠﺮﻭﺡ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﻭﺭ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﺼﻄﻔﯽ ﮐﺎ ﮐﮭﻼ ﻣﺬﺍﻕ ﺍﮌﺍﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮐﻮ ﻭﺍﺻﻞ ﺟﮩﻨﻢ ﮐﺮﮐﮯ ﺳﻨﺖ ﻓﺎﻭﻕ ﺍﻋﻈﻢ ﺭﺿﯽ ﺍﷲ ﻋﻨﮧ ﮐﻮ ﺯﻧﺪﮦ ﮐﺮﺩﯾﺎ۔ ﻓﺠﺰﺍﮦ ﺍﷲ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻦ ﺣﺒﯿﺒﮧ ﻭ ﺭﺳﻮﻟﮧ ﷺ ﺍﺣﺴﻦ ﺍﻟﺠﺰﺍﺀ
ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﮐﺎ ﺗﯿﺴﺮﺍ ﺷﯿﻄﺎﻧﯽ ﻧﮑﺘﮧ : ﻣﻤﺘﺎﺯ ﻗﺎﺩﺭﯼ ﻗﺎﺗﻞ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺟﺮﻡ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ’’ ﺳﺰﺍﺋﮯ ﻣﻮﺕ ‘‘ ﮨﮯ
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﯾﺠﻨﺴﯿﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﺤﺎﻓﻆ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻧﺎﻣﻮﺱ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﻏﺎﺯﯼ ﻣﻠﮏ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﻗﺎﺩﺭﯼ ﭘﺮ ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﺗﺸﺪﺩ ﮐﯿﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﻏﺎﺯﯼ ﻣﻠﮏ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﻗﺎﺩﺭﯼ ﮐﺎﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﻣﻮﻗﻒ ﺭﮨﺎ ’’ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺗﺪ ﻭ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﻮ ﻣﺎﺭ ﮐﺮ ﺍﷲ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﮐﺮﻡﷺ ﮐﯽ ﺭﺿﺎ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﺑﮯ ﮔﻨﺎﮦ ﮐﻮ ﻗﺘﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﺳﻨﺖ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺍﻋﻈﻢ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺗﺪ ﮐﻮ ﻣﺎﺭﺍ ﮨﮯ ‘‘ ﻧﯿﺰ ﻧﻮﺍﺋﮯ ﻭﻗﺖ 2 ﺍﮐﺘﻮﺑﺮ 2011 ﺀ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﮐﻮﺭﭦ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﻏﺎﺯﯼ ﻣﻠﮏ ﻣﺤﻤﺪ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﻗﺎﺩﺭﯼ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﺍﻥ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ ﺳﻨﺎﯾﺎ ’’ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺟﻮ ﮐﺎﻡ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ، ﻭﮦ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﺭﻭ ﺳﮯ ﭨﮭﯿﮏ ﮨﮯ، ﻣﮕﺮ ﻣﻠﮑﯽ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺩﻓﻌﮧ ( 302 ﺕ ﭖ ) ﮐﮯ ﺗﺤﺖ ﺳﺰﺍﺋﮯ ﻣﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﺩﻭ ﻻﮐﮫ ﺟﺮﻣﺎﻧﮧ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﺩﯼ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ‘‘ ﺟﺲ ﺳﮯ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻏﺎﺯﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﮯ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﮐﻮ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﮐﻮﺭﭦ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔
ﻟﮩﺬﺍ ﺍﻟﺤﻤﺪﷲ ! ﺩﺭﺝ ﺑﺎﻻ ﻭﺿﺎﺣﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺭﻭﺯ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻃﺎﮨﺮ ﺍﻟﻘﺎﺩﺭﯼ ﻧﮯ ﺩﻭﺭ ﺣﺎﺿﺮ ﮐﮯ ﻏﺎﺯﯼ ﺍﻋﻈﻢ، ﻏﺎﺯﯼ ﺍﺳﻼﻡ، ﻣﺤﺎﻓﻆ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻧﺎﻣﻮﺱ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﮐﻮ ﻣﺤﺾ ﻣﺮﺩﺍﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﺣﺼﻮﻝ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻗﺎﺗﻞ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻏﺎﺯﯼ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺳﺰﺍﺋﮯ ﻣﻮﺕ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﮐﺮﮐﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺳﻨﺖ ﮐﯽ ﺻﺮﯾﺢ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﺎﺑﻘﮧ ﻣﺬﮨﺐ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺑﺮﯼ ﻃﺮﺡ ﺫﺑﺢ ﮐﯿﺎﮨﮯ۔
رضا اکیڈمی، مالیگاوں
Tuesday, 8 November 2016
ڈاکٹر طاہر
Posted by
Unknown
0 comments:
اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں
اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔