Pages

Wednesday, 14 June 2017

اصحاب کہف رحمہم اللہ علیہم اجمعین

اصحاب کہف رحمہم اللہ علیہم اجمعین
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
ﺣﻀﺮﺕ ﻋﯿﺴﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﭘﺮ ﺍﭨﮭﺎ ﻟﺌﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﺎ ﺣﺎﻝ ﺑﮯ ﺣﺪ ﺧﺮﺍﺏ ﺍﻭﺭ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺍﺑﺘﺮ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔ ﻟﻮﮒ ﺑﺖ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺑﺖ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﭘﺮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﮯ۔ ﺧﺼﻮﺻﺎً ﺍﻥ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ '' ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺱ '' ﺗﻮ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﻇﺎﻟﻢ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺑﺖ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﺳﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮﺗﺎ ﺗﮭﺎ ﯾﮧ ﺍُﺱ ﮐﻮ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﮈﺍﻟﺘﺎ ﺗﮭﺎ۔
ﺍﺻﺤﺎﺏِ ﮐﮩﻒ ﺷﮩﺮ '' ﺍُﻓﺴﻮﺱ '' ﮐﮯ ﺷﺮﻓﺎﺀ ﺗﮭﮯ ﺟﻮ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﮯ ﻣﻌﺰﺯ ﺩﺭﺑﺎﺭﯼ ﺑﮭﯽ ﺗﮭﮯ۔ ﻣﮕﺮ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺻﺎﺣﺐ ِ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﺑﺖ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﺳﮯ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﺑﯿﺰﺍﺭ ﺗﮭﮯ۔ '' ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺱ '' ﮐﮯ ﻇﻠﻢ ﻭ ﺟﺒﺮ ﺳﮯ ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ ﮨﻮ ﮐﺮ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺍﭘﻨﺎ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺑﭽﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍُﺱ ﮐﮯ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﺳﮯ ﺑﮭﺎﮒ ﻧﮑﻠﮯ ﺍﻭﺭ ﻗﺮﯾﺐ ﮐﮯ ﭘﮩﺎﮌ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻏﺎﺭ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﭘﻨﺎﮦ ﮔﺰﯾﮟ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﻮ ﮔﺌﮯ، ﺗﻮ ﺗﯿﻦ ﺳﻮ ﺑﺮﺱ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻋﺮﺻﮯ ﺗﮏ ﺍﺳﯽ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﺗﮯ ﺭﮦ ﮔﺌﮯ۔ ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺱ ﻧﮯ ﺟﺐ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﺍﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍُﺱ ﮐﻮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﻏﺎﺭ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﮯ ﺣﺪ ﻧﺎﺭﺍﺽ ﮨﻮﺍ۔ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﻁ ﻏﯿﻆ ﻭ ﻏﻀﺐ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺣﮑﻢ ﺩﮮ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﻏﺎﺭ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺍُﭨﮭﺎ ﮐﺮ ﺑﻨﺪ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺍُﺳﯽ ﻣﯿﮟ ﺭﮦ ﮐﺮ ﻣﺮﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮨﯽ ﻏﺎﺭ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﻗﺒﺮ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﮯ۔
ﻣﮕﺮ ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺱ ﻧﮯ ﺟﺲ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﺳﭙﺮﺩ ﯾﮧ ﮐﺎﻡ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﻭﮦ ﺑﮩﺖ ﮨﯽ ﻧﯿﮏ ﺩﻝ ﺍﻭﺭ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺁﺩﻣﯽ ﺗﮭﺎ۔ ﺍُﺱ ﻧﮯ ﺍﺻﺤﺎﺏ ِﮐﮩﻒ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺍُﻥ ﮐﯽ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺍﻭﺭ ﺍُﻥ ﮐﺎ ﭘﻮﺭﺍ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺍﯾﮏ ﺗﺨﺘﯽ ﭘﺮ ﮐﻨﺪﮦ ﮐﺮﺍ ﮐﺮ ﺗﺎﻧﺒﮯ ﮐﮯ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺭﮐﮫ ﮐﺮ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮫ ﺩﯾﺎ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺗﺨﺘﯽ ﺷﺎﮨﯽ ﺧﺰﺍﻧﮧ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﮐﺮﺍﺩﯼ۔ ﮐﭽﮫ ﺩﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺱ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﻣﺮ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺳﻠﻄﻨﺘﯿﮟ ﺑﺪﻟﺘﯽ ﺭﮨﯿﮟ۔ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﻧﯿﮏ ﺩﻝ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﭘﺮﻭﺭ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ '' ﺑﯿﺪﺭﻭﺱ '' ﺗﮭﺎ، ﺗﺨﺖ ﻧﺸﯿﻦ ﮨﻮﺍ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﮌﺳﭩﮫ ﺳﺎﻝ ﺗﮏ ﺑﮩﺖ ﺷﺎﻥ ﻭ ﺷﻮﮐﺖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮐﯽ۔ ﺍُﺱ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﻓﺮﻗﮧ ﺑﻨﺪﯼ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﻌﺾ ﻟﻮﮒ ﻣﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍُﭨﮭﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﮯ۔ ﻗﻮﻡ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺣﺎﻝ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺭﻧﺞ ﻭ ﻏﻢ ﻣﯿﮟ ﮈﻭﺏ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺗﻨﮩﺎﺋﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻣﮑﺎﻥ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺑﻨﺪ ﮨﻮ ﮐﺮ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻗﺪﻭﺱ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﮐﮯ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺑﮯ ﻗﺮﺍﺭﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮔﺮﯾﮧ ﻭ ﺯﺍﺭﯼ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺩﻋﺎﺋﯿﮟ ﻣﺎﻧﮕﻨﮯ ﻟﮕﺎ ﮐﮧ ﯾﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﻇﺎﮨﺮ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﮮ ﺗﺎﮐﮧ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺯﻧﺪﮦ ﮨﻮ ﮐﺮ ﺍﭨﮭﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﮐﺎ ﯾﻘﯿﻦ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ۔(دعا گو ڈاکٹر فیض احمد چشتی)
ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﯽ ﯾﮧ ﺩﻋﺎ ﻣﻘﺒﻮﻝ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﺑﮑﺮﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﭼﺮﻭﺍﮨﮯ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﮑﺮﯾﻮﮞ ﮐﻮ ﭨﮭﮩﺮﺍﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺳﯽ ﻏﺎﺭ ﮐﻮ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﮐﻮ ﮔﺮﺍ ﺩﯾﺎ۔ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﮔﺮﺗﮯ ﮨﯽ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﭘﺮ ﺍﯾﺴﯽ ﮨﯿﺒﺖ ﻭ ﺩﮨﺸﺖ ﺳﻮﺍﺭ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﮐﮧ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﮔﺮﺍﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻟﺮﺯﮦ ﺑﺮﺍﻧﺪﺍﻡ ﮨﻮ ﮐﺮ ﻭﮨﺎﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﺎﮒ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺻﺤﺎﺏِ ﮐﮩﻒ ﺑﺤﮑﻢ ﺍﻟٰﮩﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﻧﯿﻨﺪ ﺳﮯ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﮨﻮ ﮐﺮ ﺍﭨﮫ ﺑﯿﭩﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﮯ ﺳﻼﻡ ﻭ ﮐﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﻤﺎﺯ ﺑﮭﯽ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﻟﯽ۔ ﺟﺐ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﻮﮎ ﻟﮕﯽ ﺗﻮ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﯾﮏ ﺳﺎﺗﮭﯽ ﯾﻤﻠﯿﺨﺎﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺗﻢ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺟﺎ ﮐﺮ ﮐﭽﮫ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﻻﺅ ﺍﻭﺭ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﺮﻭ ﮐﮧ '' ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺱ '' ﮨﻢ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ؟
'' ﯾﻤﻠﯿﺨﺎ '' ﻏﺎﺭ ﺳﮯ ﻧﮑﻞ ﮐﺮ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﺣﯿﺮﺍﻥ ﺭﮦ ﮔﺌﮯ ﮐﮧ ﺷﮩﺮ ﻣﯿﮟ ﮨﺮ ﻃﺮﻑ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﭼﺮﭼﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻟﻮﮒ ﺍﻋﻼﻧﯿﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﯿﺴﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺎ ﮐﻠﻤﮧ ﭘﮍﮪ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ﯾﻤﻠﯿﺨﺎ ﯾﮧ ﻣﻨﻈﺮ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﻣﺤﻮ ﺣﯿﺮﺕ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ ﮐﮧ ﺍﻟٰﮩﯽ ﯾﮧ ﻣﺎﺟﺮﺍ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ؟ﮐﮧ ﺍﺱ ﺷﮩﺮ ﻣﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻭﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﻟﯿﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﺟﺮﻡ ﺗﮭﺎ ﺁﺝ ﯾﮧ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﮐﮩﺎﮞ ﺳﮯ ﺍﻭﺭﮐﯿﻮﻧﮑﺮ ﺁﮔﯿﺎ؟
ﭘﮭﺮ ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﻧﺎﻧﺒﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﺩﮐﺎﻥ ﭘﺮ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﻟﯿﻨﮯ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺳﯽ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺭﻭﭘﯿﮧ ﺩﮐﺎﻧﺪﺍﺭ ﮐﻮ ﺩﯾﺎ ﺟﺲ ﮐﺎ ﭼﻠﻦ ﺑﻨﺪ ﮨﻮﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺱ ﺳﮑﮧ ﮐﺎ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﺑﮭﯽ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮦ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺩﮐﺎﻧﺪﺍﺭ ﮐﻮ ﺷﺒﮧ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺷﺎﯾﺪ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﭘﺮﺍﻧﺎ ﺧﺰﺍﻧﮧ ﻣﻞ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺩﮐﺎﻧﺪﺍﺭ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺣﮑﺎﻡ ﮐﮯ ﺳﭙﺮﺩ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺣﮑﺎﻡ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺧﺰﺍﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﭘﻮﭼﮫ ﮔﭽﮫ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺑﺘﺎﺅ ﺧﺰﺍﻧﮧ ﮐﮩﺎﮞ ﮨﮯ؟
'' ﯾﻤﻠﯿﺨﺎ '' ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺧﺰﺍﻧﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﮨﯽ ﺭﻭﭘﯿﮧ ﮨﮯ۔ ﺣﮑﺎﻡ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﮨﻢ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﻣﺎﻥ ﻟﯿﮟ ﮐﮧ ﺭﻭﭘﯿﮧ ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﮨﮯ؟ ﯾﮧ ﺳﮑﮧ ﺗﯿﻦ ﺳﻮ ﺑﺮﺱ ﭘﺮﺍﻧﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﺮﺳﻮﮞ ﮔﺰﺭ ﮔﺌﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺳﮑﮧ ﮐﺎ ﭼﻠﻦ ﺑﻨﺪ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺗﻢ ﺍﺑﮭﯽ ﺟﻮﺍﻥ ﮨﻮ۔ ﻟﮩٰﺬﺍ ﺻﺎﻑ ﺻﺎﻑ ﺑﺘﺎﺅ ﮐﮧ ﻋﻘﺪﮦ ﺣﻞ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ۔ ﯾﮧ ﺳﻦ ﮐﺮﯾﻤﻠﯿﺨﺎ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺗﻢ ﻟﻮﮒ ﯾﮧ ﺑﺘﺎﺅ ﮐﮧ ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺱ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﺣﺎﻝ ﮨﮯ؟ ﺣﮑﺎﻡ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺁﺝ ﺭﻭﺋﮯ ﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﺍﺱ ﻧﺎﻡ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﮨﺎﮞ ﺳﯿﻨﮑﮍﻭﮞ ﺑﺮﺱ ﮔﺰﺭﮮ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻧﺎﻡ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺑﮯ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮔﺰﺭﺍ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺑﺖ ﭘﺮﺳﺖ ﺗﮭﺎ۔ '' ﯾﻤﻠﯿﺨﺎ '' ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺍﺑﮭﯽ ﮐﻞ ﮨﯽ ﺗﻮ ﮨﻢ ﻟﻮﮒ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺧﻮﻑ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﻥ ﮐﻮ ﺑﭽﺎ ﮐﺮ ﺑﮭﺎﮔﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﯿﺮﮮ ﺳﺎﺗﮭﯽ ﻗﺮﯾﺐ ﮨﯽ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻏﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ۔ ﺗﻢ ﻟﻮﮒ ﻣﯿﺮﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﭼﻠﻮ ﻣﯿﮟ ﺗﻢ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍُﻥ ﺳﮯ ﻣﻼﺩﻭﮞ۔ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺣﮑﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﻋﻤﺎﺋﺪﯾﻦ ﺷﮩﺮ ﮐﺜﯿﺮ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﯿﮟ ﺍُﺱ ﻏﺎﺭ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﭘﮩﻨﭽﮯ۔ ﺍﺻﺤﺎﺏ ِ ﮐﮩﻒ '' ﯾﻤﻠﯿﺨﺎ '' ﮐﮯ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﮯ۔ ﺟﺐ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻭﺍﭘﺴﯽ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﺮ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﻮ ﺍُﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺧﯿﺎﻝ ﮐﺮﻟﯿﺎ ﮐﮧ ﺷﺎﯾﺪ ﯾﻤﻠﯿﺨﺎ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﻏﺎﺭ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﭘﺮ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺁﺩﻣﯿﻮﮞ ﮐﺎ ﺷﻮﺭ ﻭ ﻏﻮﻏﺎ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺳﻨﺎ ﺗﻮ ﺳﻤﺠﮫ ﺑﯿﭩﮭﮯ ﮐﮧ ﻏﺎﻟﺒﺎً ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺱ ﮐﯽ ﻓﻮﺝ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺁﻥ ﭘﮩﻨﭽﯽ ﮨﮯ۔ ﺗﻮ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺍﺧﻼﺹ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺫﮐﺮ ِ ﺍﻟٰﮩﯽ ﺍﻭﺭ ﺗﻮﺑﮧ ﻭ ﺍﺳﺘﻐﻔﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ۔(دعا گو ڈاکٹر فیض احمد چشتی)
ﺣﮑﺎﻡ ﻧﮯ ﻏﺎﺭ ﭘﺮ ﭘﮩﻨﭻ ﮐﺮ ﺗﺎﻧﺒﮯ ﮐﺎ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺑﺮﺁﻣﺪ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺳﮯ ﺗﺨﺘﯽ ﻧﮑﺎﻝ ﮐﺮ ﭘﮍﮬﺎ ﺗﻮ ﺍُﺱ ﺗﺨﺘﯽ ﭘﺮ ﺍﺻﺤﺎﺏ ِ ﮐﮩﻒ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﻟﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﻮﻣﻨﻮﮞ ﮐﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﯾﻦ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺱ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﮯ ﺧﻮﻑ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻏﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﭘﻨﺎﮦ ﮔﺰﯾﮟ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮯ۔ ﺗﻮ ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺱ ﻧﮯ ﺧﺒﺮ ﭘﺎ ﮐﺮ ﺍﯾﮏ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺳﮯ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﻏﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺪ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔ ﮨﻢ ﯾﮧ ﺣﺎﻝ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﺐ ﮐﺒﮭﯽ ﺑﮭﯽ ﯾﮧ ﻏﺎﺭ ﮐﮭﻠﮯ ﺗﻮ ﻟﻮﮒ ﺍﺻﺤﺎﺏ ﮐﮩﻒ ﮐﮯ ﺣﺎﻝ ﭘﺮ ﻣﻄﻠﻊ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ۔ ﺣﮑﺎﻡ ﺗﺨﺘﯽ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﭘﮍﮪ ﮐﺮ ﺣﯿﺮﺍﻥ ﺭﮦ ﮔﺌﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ '' ﺑﯿﺪﺭﻭﺱ '' ﮐﻮ ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﮐﯽ ﺍﻃﻼﻉ ﺩﯼ۔ ﻓﻮﺭﺍً ﮨﯽ ﺑﯿﺪ ﺭﻭﺱ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻣﺮﺍﺀ ﺍﻭﺭ ﻋﻤﺎﺋﺪﯾﻦ ﺷﮩﺮ ﮐﻮ ﺳﺎﺗﮫ ﻟﮯ ﮐﺮ ﻏﺎﺭ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺗﻮ ﺍﺻﺤﺎﺏ ِ ﮐﮩﻒ ﻧﮯ ﻏﺎﺭ ﺳﮯ ﻧﮑﻞ ﮐﺮ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺳﮯ ﻣﻌﺎﻧﻘﮧ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﺳﺮﮔﺰﺷﺖ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯽ۔ ﺑﯿﺪﺭﻭﺱ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺳﺠﺪﮦ ﻣﯿﮟ ﮔﺮ ﮐﺮ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻗﺪﻭﺱ ﮐﺎ ﺷﮑﺮ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﺮﯼ ﺩﻋﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﯽ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﻇﺎﮨﺮ ﮐﺮﺩﯼ ﺟﺲ ﺳﮯ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺯﻧﺪﮦ ﮨﻮ ﮐﺮ ﺍُﭨﮭﻨﮯ ﮐﺎ ﮨﺮ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﯾﻘﯿﻦ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔ ﺍﺻﺤﺎﺏ ِ ﮐﮩﻒ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﻮ ﺩﻋﺎﺋﯿﮟ ﺩﯾﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺗﯿﺮﯼ ﺑﺎﺩﺷﺎﮨﯽ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ۔ ﺍﺏ ﮨﻢ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺳﭙﺮﺩ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﭘﮭﺮ ﺍﺻﺤﺎﺏ ِ ﮐﮩﻒ ﻧﮯ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮑﻢ ﮐﮩﺎ ﺍﻭﺭ ﻏﺎﺭ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﭼﻠﮯ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﻮ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﻭﻓﺎﺕ ﺩﮮ ﺩﯼ۔ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺑﯿﺪﺭﻭﺱ ﻧﮯ ﺳﺎﻝ ﮐﯽ ﻟﮑﮍﯼ ﮐﺎ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺑﻨﻮﺍ ﮐﺮ ﺍﺻﺤﺎﺏِ ﮐﮩﻒ ﮐﯽ ﻣﻘﺪﺱ ﻻﺷﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﻮﺍ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺍﺻﺤﺎﺏ ِ ﮐﮩﻒ ﮐﺎ ﺍﯾﺴﺎ ﺭﻋﺐ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﯾﮧ ﻣﺠﺎﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﻏﺎﺭ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﺗﮏ ﺟﺎ ﺳﮑﮯ۔ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺍﺻﺤﺎﺏ ِ ﮐﮩﻒ ﮐﯽ ﻻﺷﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﮐﺮﺩﯾﺎ۔ ﭘﮭﺮ ﺑﯿﺪﺭﻭﺱ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﻧﮯ ﻏﺎﺭ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﺠﺪ ﺑﻨﻮﺍ ﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﻻﻧﮧ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﮩﺮ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﺱ ﺩﻥ ﻋﯿﺪ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺁﯾﺎ ﮐﺮﯾﮟ۔
‏( ﯾﮧ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺧﺎﺯﻥ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ، ﺝ۳،ﺹ۱۹۸۔۲۰۰ ‏)
ﺍﺻﺤﺎﺏِ ﮐﮩﻒ ﮐﯽ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﯿﮟ ﺟﺐ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﺎ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮨﻮﺍ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺁﯾﺖ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺋﯽ ﮐﮧ : ﻗُﻞ ﺭَّﺑِّﯽۡۤ ﺍَﻋْﻠَﻢُ ﺑِﻌِﺪَّﺗِﮩِﻢۡ ﻣَّﺎ ﯾَﻌْﻠَﻤُﮩُﻢْ ﺍِﻟَّﺎ ﻗَﻠِﯿۡﻞٌ ‏( ﭖ 15 ،ﺍﻟﮑﮩﻒ :22 ‏)ﺗﺮﺟﻤﮧ ﻗﺮﺁﻥ : ۔ ﺗﻢ ﻓﺮﻣﺎﺅ ﻣﯿﺮﺍ ﺭﺏ ﺍﻥ ﮐﯽ ﮔﻨﺘﯽ ﺧﻮﺏ ﺟﺎﻧﺘﺎﮨﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﻣﮕﺮ ﺗﮭﻮﮌﮮ۔
ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﺒﺎﺱ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻤﺎ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﯽ ﮐﻢ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﻮﮞ ﺟﻮ ﺍﺻﺤﺎﺏِ ﮐﮩﻒ ﮐﯽ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﮐﻮ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﭘﮭﺮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﺻﺤﺎﺏ ِ ﮐﮩﻒ ﮐﯽ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺳﺎﺕ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺁﭨﮭﻮﮞ ﺍُﻥ ﮐﺎ ﮐﺘﺎ ﮨﮯ۔( ﺗﻔﺴﯿﺮﺻﺎﻭﯼ، ﺝ ۴ ،ﺹ۱۱۹۱،ﭖ۱۵،ﺍﻟﮑﮧﻑ : ۲۲ ‏)
ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺍﺻﺤﺎﺏِ ﮐﮩﻒ ﮐﺎ ﺣﺎﻝ ﺑﯿﺎﻥ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ : ۔
‏( ﭖ 15 ،ﺍﻟﮑﮩﻒ :9 ۔ 13 ‏)ﺗﺮﺟﻤﮧ ﻗﺮﺁﻥ : ۔ﮐﯿﺎ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﭘﮩﺎﮌ ﮐﯽ ﮐﮭﻮﮦ ﺍﻭﺭ ﺟﻨﮕﻞ ﮐﮯ ﮐﻨﺎﺭﮮ ﻭﺍﻟﮯ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺍﯾﮏ ﻋﺠﯿﺐ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﺗﮭﮯ ﺟﺐ ﺍﻥ ﺟﻮﺍﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﻏﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﭘﻨﺎﮦ ﻟﯽ ﭘﮭﺮ ﺑﻮﻟﮯ ﺍﮮ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺭﺏ ﮨﻤﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﺎﺱ ﺳﮯ ﺭﺣﻤﺖ ﺩﮮ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﮐﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻟﺌﮯ ﺭﺍﮦ ﯾﺎﺑﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﮐﺮ ﺗﻮ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻏﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮐﺎﻧﻮﮞ ﭘﺮ ﮔﻨﺘﯽ ﮐﮯ ﮐﺌﯽ ﺑﺮﺱ ﺗﮭﭙﮑﺎ ﭘﮭﺮ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺟﮕﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ ﺩﻭ ﮔﺮﮨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﻥ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭨﮭﮩﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﻣﺪﺕ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﭨﮭﯿﮏ ﺑﺘﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮨﻢ ﺍﻥ ﮐﺎ ﭨﮭﯿﮏ ﭨﮭﯿﮏ ﺣﺎﻝ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺳﻨﺎﺋﯿﮟ ﻭﮦ ﮐﭽﮫ ﺟﻮ ﺍﻥ ﺗﮭﮯ ﮐﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﺏ ﭘﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻻﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﺑﮍﮬﺎﺋﯽ۔ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﮔﻠﯽ ﺁﯾﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺍﺻﺤﺎﺏ ِ ﮐﮩﻒ ﮐﺎ ﭘﻮﺭﺍ ﭘﻮﺭﺍ ﺣﺎﻝ ﺑﯿﺎﻥ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﮯ ۔ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﺍﻭﭘﺮ ﮨﻮﭼﮑﺎ۔
ﺍﺻﺤﺎﺏِ ﮐﮩﻒ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ : ﺍﻥ ﮐﮯ ﻧﺎﻣﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺑﮩﺖ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮨﮯ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍُﻥ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﯾﮧ ﮨﯿﮟ۔ ﯾﻤﻠﯿﺨﺎ، ﻣﮑﺸﻠﯿﻨﺎ، ﻣﺸﻠﯿﻨﺎ، ﻣﺮﻧﻮﺵ، ﺩﺑﺮﻧﻮﺵ، ﺷﺎﺫﻧﻮﺵ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺗﻮﺍﮞ ﭼﺮﻭﺍﮨﺎ ﺗﮭﺎ ﺟﻮ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺍُﺱ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﮐﺘﮯ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ '' ﻗﻄﻤﯿﺮ '' ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺷﮩﺮ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ '' ﺍﻓﺴﻮﺱ '' ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﻇﺎﻟﻢ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ '' ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺱ '' ﺗﮭﺎ۔
‏( ﻣﺪﺍﺭﮎ ﺍﻟﺘﻨﺰﯾﻞ ،ﺝ ۳، ﺹ ۲۰۶،ﭖ۱۵،ﺍﻟﮑﮩﻒ : ۲۲ ‏)ﺍﻭﺭ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺻﺎﻭﯼ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺻﺤﺎﺏ ِ ﮐﮩﻒ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﯾﮧ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﮑﺴﻤﻠﯿﻨﺎ، ﯾﻤﻠﯿﺨﺎ، ﻃﻮﻧﺲ، ﻧﯿﻨﻮﺱ، ﺳﺎﺭﯾﻮﻧﺲ، ﺫﻭﻧﻮﺍﻧﺲ، ﻓﻠﺴﺘﻄﯿﻮﻧﺲ۔ ﯾﮧ ﺁﺧﺮﯼ ﭼﺮﻭﺍﮨﮯ ﺗﮭﮯ ﺟﻮ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﻣﯿﮟ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﻮ ﻟﺌﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﮐﺘﮯ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ '' ﻗﻄﻤﯿﺮ '' ﺗﮭﺎ۔( ﺻﺎﻭﯼ،ﺝ۴،ﺹ۱۱۹۱،ﭖ۱۵،ﺍﻟﮑﮩﻒ : ۲۲ ‏)
ﺍﺻﺤﺎﺏِ ﮐﮩﻒ ﮐﺘﻨﮯ ﺩﻧﻮﮞ ﺗﮏ ﺳﻮﺗﮯ ﺭﮨﮯ : ﺟﺐ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﯽ ﺁﯾﺖ ﻭَ ﻟَﺒِﺜُﻮۡﺍ ﻓِﯽۡ ﮐَﮩۡﻔِﮩِﻢْ ﺛَﻠٰﺚَ ﻣِﺎﺋَۃٍ ﺳِﻨِﯿۡﻦَ ﻭَﺍﺯْﺩَﺍﺩُﻭۡﺍ ﺗِﺴْﻌًﺎ ﴿۲۵﴾ ‏( ﭖ۱۵،ﺍﻟﮑﮭﻒ : ۲۵ ‏) ‏( ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﻏﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﻦ ﺳﻮ ﺑﺮﺱ ﭨﮭﮩﺮﮮ ﻧﻮﺍﻭﭘﺮ ‏) ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺋﯽ۔ﺗﻮ ﮐﻔﺎﺭ ﮐﮩﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﮐﮧ ﮨﻢ ﺗﯿﻦ ﺳﻮ ﺑﺮﺱ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺗﻮ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺻﺤﺎﺏ ِ ﮐﮩﻒ ﺍﺗﻨﯽ ﻣﺪﺕ ﺗﮏ ﻏﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﮨﻢ ﻧﻮ ﺑﺮﺱ ﮐﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﺗﻮ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﻗﺪﺱ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺗﻢ ﻟﻮﮒ ﺷﻤﺴﯽ ﺳﺎﻝ ﺟﻮﮌ ﺭﮨﮯ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﻧﮯ ﻗﻤﺮﯼ ﺳﺎﻝ ﮐﮯ ﺣﺴﺎﺏ ﺳﮯ ﻣﺪﺕ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺷﻤﺴﯽ ﺳﺎﻝ ﮐﮯ ﮨﺮ ﺳﻮ ﺑﺮﺱ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﻦ ﺳﺎﻝ ﻗﻤﺮﯼ ﺑﮍﮪ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔( ﺻﺎﻭﯼ،ﺝ۴،ﺹ۱۱۹۳،ﭖ۱۵،ﺍﻟﮑﮩﻒ : ۲۵ ‏)(دعا گو ڈاکٹر فیض احمد چشتی)

0 comments:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔