Pages

Thursday 14 March 2019

غیرمقلد وہابیوں سے ہمارے کچھ سوال اب تک ہیں جواب کے منتظر

غیرمقلد وہابیوں سے ہمارے کچھ سوال اب تک ہیں جواب کے منتظر
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
غیرمقلد وہابیوں سے سوال نمبر 1 : ﻻ ﺍﻟﮧ ﺍﻻ ﺍﷲ ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ : یہ ﮐﻠﻤﮧ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻏﻠﻂ ؟

ﺍﮔﺮ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯﺗﻮ ﺍﺳﯽ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺟﺰﯾﮟ ﺍﮐﭩﮭﯽ ﺍﻧﮩﯽ ﻟﻔﻈﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﯾﺎ ﺻﺤﺎﺡ ﺳﺘﮧ ﻣﯿﮟ ﺩﮐﮭﺎ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﻮﺭﯼ ﺳﻨﺪ ﺍﻭﺭﻋﺮﺑﯽ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮐﮯﺳﺎﺗﮫ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﮐﺮﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻏﻠﻂ ﮨﮯ ﺗﻮﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﻋﻼﻥ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﻟﮑﮫ ﮐﺮ ﺩﯾﺪﯾﮟ ۔ برائے کرم اِدھر اُدھر کی باتیں نہیں صرف بحوالہ جواب دیں ۔

غیرمقلد وہابیوں سے سوال نمبر 2 : ﺑﻌﺾ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻻ ﺍﻟﮧ ﺍﻻّ ﷲ ﻣﺤﻤّﺪ ﺭﺳﻮﻝ ﷲ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﮯلیئے ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺻﺮﻑ ﺟﮭﻨﮉﮮ ﭘﺮﻟﮑﮭﻨﮯ ﮐﮯلیئے ﮨﮯ ﯾﮧ ﺳﭻ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺟﮭﻮﭦ ؟

ﺍﮔﺮ ﺟﮭﻮﭦ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺟﻦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﮐﮩﯽ ﮨﮯ ﻭﮦ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﻮﺋﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺍن کو ﺗﻮﺑﮧ ﮐﺮﻧﯽ ﭼﺎہیئے ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﻭﺭﺍﮔﺮ ﺳﭻ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻘﻞ ﻓﺮﻣﺎﺩﯾﮟ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻧﺒﯽ کریم ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ ﻧﮯﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﻮ ﮐﮧ ﯾﮧ ﮐﻠﻤﮧ ﺻﺮﻑ ﺟﮭﻨﮉﮮ ﭘﺮ ﻟﮑﮭﻨﮯ ﮐﮯلیئے ﮨﯿﮟ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﮯلیئے ﻧﮩﯿﮟ ۔ ﻧﯿﺰﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺑﺘﺎ ﺩﯾﮟ ﮐﮧ ﺟﻮ ﻟﻮﮒ ﯾﮧ ﮐﻠﻤﮧ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﯿﮟ ﯾﺎﻧﮩﯿﮟ ؟

غیرمقلد وہابیوں سے سوال نمبر 3 : ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﯾﮧ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ : ﻧﺒﯽ کریم ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ ﮐﺎ ﻗﻮﻝ ، ﻓﻌﻞ ﺍﻭﺭ ﺗﻘﺮﯾﺮ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺁﺩﻣﯽ ﮐﮯ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﻧﺒﯽ کریم ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ کا ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﻧﺎ ﯾﮧ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ، ﺍﮔﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺁﯾﺖ بتا ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺣﺪﯾﺚ بتا ﺩﯾﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺁﯾﺖ ﻭﺣﺪﯾﺚ ﺗﺤﺮﯾﺮ فرما  ﺩﯾﮟ ؟

غیرمقلد وہابیوں سے سوال نمبر 4 : ﮐﯿﺎ ﻧﺒﯽ کریم ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ ﻧﮯ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮ ﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ؟

ﮐﯿﺎ ﻧﺒﯽ کریم ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ ﻧﮯ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺩﯼ ﮨﮯ ؟

ﮐﯿﺎ ﻧﺒﯽ کریم ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ ﻧﮯ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﻭﻋﯿﺪ ﺳﻨﺎﺋﯽ ﮨﮯ ؟

ﺍﺱ ﭘﺮﺁﭖ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﺣﺪﯾﺚ ﺑﺎ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺗﺤﺮﯾﺮﻓﺮﻣﺎﺩﯾﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﯾﺎﺩ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﮐﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﻟﻔﻆ ﮐﯽ ﺻﺮﺍﺣﺖ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺣﺪﯾﺚ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﺖ ﺍﯾﮏ ﭼﯿﺰ ﮨﮯﺗﻮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﯾﮟ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻧﺒﯽ کریم ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﻮ ﮐﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﺖ ﺍﯾﮏ ﭼﯿﺰ ﮨﮯ ۔ ﺁﭖ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﭘﯿﺶ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ ۔ ﻧﯿﺰ ﺍﮔﺮ ﺣﺪﯾﺚ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﺖ ﺍﯾﮏ ﭼﯿﺰ ﮨﮯ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﻭﺟﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻧﺒﯽ کریم ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ ﻧﮯ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺳﻨﺖ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮ ﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ۔ ﺳﻨﺖ پر ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﺳﻨﺖ ﺳﮯ ﺍﻋﺮﺍﺽ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮﻭ ﻋﯿﺪ ﮨﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻟﻔﻆ ﺣﺪﯾﺚ ﺑﻮﻝ ﮐﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﻧﮧ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ﻧﮧ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﮨﮯ ۔ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﺮﻋﻤﻞ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻭﻋﯿﺪ ﮨﮯ ۔

غیرمقلد وہابیوں سے سوال نمبر 5 :

(1) ﮐﯿﺎ ﮐﺴﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺻﺮﺍﺣﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻧﺒﯽ کریم ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﺗﮭﮯ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺗﮭﮯ ؟

(2) ﮐﯿﺎ ﻧﺒﯽ کریم ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ ﻧﮯ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ رضی اللہ عنہم کا نام ”ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ“ ﯾﺎ  ”ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺟﻤﺎﻋﺖ“ یا سیلفی ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ ؟

(3) ﮐﯿﺎ ﻧﺒﯽ کریم ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺗﯿﺌﺲ ﺳﺎﻟﮧ ظاہری ﺯﻣﺎﻧﮧ ﻧﺒﻮﺕ ﻣﯿﮟ ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺍﭘﻨﮯ لیئے ﯾﺎ ﺍﯾﮏ ﻻکھ ﭼﻮﺑﯿﺲ ﮨﺰﺍﺭ ﯾﺎ ﮐﻢ ﻭ ﭘﯿﺶ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ رضی اللہ عنہم ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺻﺤﺎﺑﯽ رضی اللہ عنہ ﮐﮯلیئے ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﮐﺎ ﻟﻔﻆ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﮯ ؟

(4) ﮐﯿﺎ ﮐﺴﯽ ﺻﺤﺎﺑﯽ رضی اللہ عنہ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﺗﺎﺑﻌﯽ رضی اللہ عنہم ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﺗﺒﻊ ﺗﺎﺑﻌﯽ رضی اللہ عنہ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﻣﺤﺪﺙ علیہ الرّحمہ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﻓﻘﯿﮧ علیہ الرّحمہ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﻣﻔﺴﺮ علیہ الرّحمہ ﻧﮯ ﻓﺮﻧﮕﯽ ﺩﻭﺭ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﻟﻘﺐ ﻣﺤﻤﺪﯼ یا سیلفی رکھا ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ ؟

ﺍﻭﺭ ﺍِن ﻧﺎموں ﭘﺮﺟﻤﺎﻋﺖ ﺑﻨﺎﺋﯽ تھی ؟

غیرمقلد وہابیوں سے سوال نمبر 6 :

(1) ﻧﺒﯽ کریم ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ ﮐﺎ ﺭﻭﺿﮧ ﭘﺎﮎ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

(2) ﺍﮔﺮ ﺑﺪﻋﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺁﯾﺖ ﯾﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺻﺮﯾﺢ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﯿﺶ ﻓﺮﻣﺎ ﺋﯿﮟ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺭﻭﺿﮧ ﺍﻗﺪﺱ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮔﺮﺍﻧﺎ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

(3) ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺍِﺱ ﺑﺪﻋﺖ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﺮﮮ اور جو اُس بدعتی حکومت سے چندے لیں ﻮہ سب ﺑﺪﻋﺘﯽ ہیں ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

(4) ﺍﺱ حکومت ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺟﮩﺎﺩ ﻓﺮﺽ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﻧﯿﺰﺍﮔﺮ ﻣﮑﮧ ﻭﻣﺪﯾﻨﮧ ﭘﺮ نام نہاد ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺜﻮﮞ ﮐﺎ اگر ﻗﺒﻀﮧ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺭﻭﺿﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﯾﺎ ﮔﺮﺍﺋﯿﮟ ﮔﮯ ؟

غیرمقلد وہابیوں سے سوال نمبر 7 :

(1) ﻣﺴﺠﺪ ﮐﮯ ﻣﺤﺮﺍﺏ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﻨﺎﺭ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

(2) ﺍﮔﺮﺣﮑﻢ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺣﺪﯾﺚ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭﺍﮔﺮﯾﮧ ﺣﮑﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺑﯿﺖ ﷲ ﺍﻭﺭﻣﺴﺠﺪ ﻧﺒﻮﯼ ﮐﮯ ﻣﯿﻨﺎﺭ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

(3) ان کو ﺑﻨﺎﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺑﺪﻋﺘﯽ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

(4) ﺍﻭﺭ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﺪﻋﺖ ﻭﺍﻟﯽ ﻣﺴﺠﺪ میں ﻧﻤﺎﺯ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ؟

(5) ﺍﮔﺮ نام نہاد ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﻣﮑﮧ ﻭﻣﺪﯾﻨﮧ ﭘﺮ ﻗﺎﺑﺾ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﯿﺖ ﷲ ﺍﻭﺭﻣﺴﺠﺪ ﻧﺒﻮﯼ ﮐﮯ ﻣﯿﻨﺎﺭ ﺑﺎﻗﯽ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﮔﮯ ﯾﺎ ﮔﺮﺍﺩﯾﮟ ﮔﮯ ؟

غیرمقلد وہابیوں سے سوال نمبر 8 :

(1) مکّۃ المکرّمہ اور ﻣﺪینۃ المنورہ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﺟﻮ ﺣﻨﻔﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﭘﮍﮬﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﮯ ؟

(2) ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﻮﻧﺴﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ ﮐﻮﻧﺴﺎ ﻏﻠﻂ ﮨﮯ؟

(3) ﺁﺋﻤﮧ ﺣﺮﻣﯿﻦ ﺟﻮﺣﻨﻔﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﭘﮍﮬﺎ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﻗﺮﺁﻥ ﻭﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﻣﻨﺤﺮﻑ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

(4) ﺍﻥ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﮐﯿﺎ ﻓﺘﻮﯼٰ ﮨﮯ ؟

(5) ﺍﻭﺭ ﺟﻦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ مکّۃ المکرّمہ یا ﻣﺪینۃ المنورہ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺕ ﻧﺼﯿﺐ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯﺟﻨﺎﺯﮦ ﺣﻨﻔﯽ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺁﺋﻤﮧ ﺣﺮﻣﯿﻦ ﭘﮍﮬﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ  ﻭﮦ ﻟﻮﮒ ﻧﻤﺎﺯﺟﻨﺎﺯﮦ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﺩﻓﻦ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

(6) ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﻧﻤﺎﺯﺟﻨﺎﺯﮦ ﮐﮯ ﺳﺎتھ ﺩﻓﻦ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﮨﻨﺪ ﻭ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮟ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﺑﻐﯿﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﮐﮯ ﺩﻓﻦ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﻓﺘﻮﯼٰ ﮐﯿﻮﮞ ﻟﮕﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ؟

غیرمقلد وہابیوں سے سوال نمبر 9 ، 10 :

(9) ﻧﻤﺎﺯﺟﻨﺎﺯﮦ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﯾﺎ ﺩﻭ ﺗﮑﺒﯿﺮﯾﮟ ﺭﮦ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺗﻮ ﻧﻤﺎﺯﺟﻨﺎﺯﮦ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﭘﻮﺭﯼ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺻﺤﯿﺢ ﺻﺮﯾﺢ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﮟ ؟

(10) ﺍﻟﺸﯿﺦ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﻋﺒﺪ ﷲ ﺍﻟﺴﺒﯿﻞ نجدی وہابی ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﮑﺘﻮﺏ ﻣﯿﮟ ﺻﺎ ﻑ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﺋﻤﮧ ﺣﺮﻣﯿﻦ ﺣﻨﺒﻠﯽ ﮨﯿﮟ ﯾﮧ ﻣﮑﺘﻮﺏ ” ﺷﺮﻋﯽ ﻓﯿﺼﻠﮯ“ ﻧﺎﻣﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﯿﮉ ﭘﺮ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﻮﺍ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺷﯿﺦ ﻣﻮﺻﻮﻑ ﺍﻭﺭﺩﻭﺳﺮﮮ ﺁﺋﻤﮧ ﺣﺮﻣﯿﻦ ﻣﺸﺮﮎ ﮨﻮئے ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ؟

غیرمقلد وہابیوں سے سوال نمبر 11 ، 12 :

(11) ﺣﻨﻔﯽ ﻣﺸﺮﮎ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﺍﮔﺮ ﻣﺸﺮﮎ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﺁﭖ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﮐﻮ ﺷﺮﮎ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻣﺸﺮﮎ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎتھ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ، ان کی ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻨﺎﺯﮦ ﭘﮍھنے ، ﺍﻥ ﮐﻮ ﺍﮨﻠﺤﺪﺛﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﻤﺎﺯﺟﻨﺎﺯﮦ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﯾﮏ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ؟
ﻧﯿﺰ ﺍﮔﺮ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺳﻌﻮﺩﯾﮧ ﻣﯿﮟ نام نہاد ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺜﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻗﺎﺋﻢ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺣﻨﻔﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭﺣﻨﺒﻠﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺯﮐﻮﺓ ﻭﺻﻮﻝ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﯾﺎ ﺟﺰﯾﮧ ؟
ﻧﯿﺰ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺫﺑﯿﺤﮧ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ؟

(12) ﺍﻧﮕﺮﯾﺰ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﭘﻮﺭﮮ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﺠﺪ ﺑﺘﺎﺋﯿﮟ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺟﺎﻣﻊ ﻣﺴﺠﺪ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﻣﺴﺠﺪ ﮨﻮ ؟

غیرمقلد وہابیوں سے سوال نمبر 13 ، 14 ، 15 :

(13) ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﺟﻮﺗﯽ ﭘﮩﻦ ﮐﺮﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﺎ ﺑﺎﺏ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺣﺪﯾﺚ ﮨﮯ ﮐﮧ نبی کریم ﺻﻠﯽ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ و آلہ ﻭﺳﻠّﻢ نعلین مبارک کے ساتھ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ۔ ﺟﺒﮑﮧ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﺟﻮﺗﯽ ﺍﺗﺎﺭ ﮐﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﺑﻘﻮﻝ ﺍﮨﻠﺤﺪﯾﺚ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﺘیں ﺗﻮ ﺍﺱ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺟﻮﺗﯽ ﺍﺗﺎﺭ ﮐﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟
ﺍﻭﺭ ﺟﻮﺗﯽ ﺍﺗﺎﺭ ﮐﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯﻭﺍﻟﮯ ﻟﻮﮒ ﮔﻨﺎﮦ  ﮔﺎﺭ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

(14) ﻣﻘﺘﺪﯼ ﺗﮑﺒﯿﺮ ﺗﺤﺮﯾﻤﮧ ﺁﮨﺴﺘﮧ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ۔ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﮐﯿﻼ ﻧﻤﺎﺯﯼ ﺑﮭﯽ ﺗﮑﺒﯿﺮ ﺗﺤﺮﯾﻤﮧ ﺁﮨﺴﺘﮧ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺻﺤﯿﺢ ﺻﺮﯾﺢ ﻣﺮﻓﻮﻉ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﯿﺶ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ ۔

(15) ﺍﮔﺮ ﺛﻨﺎﺀ ﮐﯽ ﺟﮕﮧ ﻓﺎﺗﺤﮧ ﭘﮍﮪ ﻟﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﮯلیئے ﮐﯿﺎ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ ؟

ﺍﺱ ﭘﺮ ﺳﺠﺪﮦ ﺳﮩﻮ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ؟ ﺻﺤﯿﺢ ﺻﺮﯾﺢ ﻣﺮﻓﻮﻉ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﮟ ۔

غیرمقلد وہابیوں سے سوال نمبر 16 :

(16) ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻋﻮﮮ ﮐﮯﻣﻄﺎﺑﻖ ﮐﺴﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﻧﮧ ﺻﺤﯿﺢ ﮐﮩﮧ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻧﮧ ﺿﻌﯿﻒ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﷲ عز وجل اور نبی کریم صلی اللہ علیہ و آلہ وسلّم ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﻧﮧ ﺻﺤﯿﺢ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﻧﮧ ﺿﻌﯿﻒ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻣﺘﯿﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺿﻌﯿﻒ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ۔ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﺍﻣﺘﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﮐﺮ ﮐﮯ اور ان کی رائے کو مان کر ﺻﺤﯿﺢ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺿﻌﯿﻒ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﺭﺩ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﻏﯿﺮﻣﻘﻠﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺗﻘﻠﯿﺪ اور رائے ﺷﺮﮎ ﮨﮯ ۔ ﻧﯿﺰ ﺍﻣﺘﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﻏﻠﻂ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﮯ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺟﺲ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﺻﺤﯿﺢ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺿﻌﯿﻒ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺿﻌﯿﻒ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﻮ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﺻﺮﻑ نبی کریم صلی اللہ علیہ و آلہ وسلّم ﮐﯽ ﺫﺍﺕ ﮨﮯ ! ﮐﯿﺎ نبی کریم صلی اللہ علیہ و آلہ وسلّم ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻓﻘﮩﺎﺀ علیہم الرّحمہ ﮐﯽ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﺷﺮﮎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ علیہم الرّحمہ ﮐﯽ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﺷﺮﮎ ﻧﮩﯿﮟ ؟

ﻓﻘﮩﺎﺀ علیہم الرّحمہ ﺳﮯ ﻏﻠﻄﯽ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﻣﺤﺪﺛﯿﻦ علیہم الرّحمہ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﮨﯿﮟ ؟

جنہیں سوال کی ہی سمجھ نہ ہو وہ جواب دینے سے پرھیز کریں اور جنہیں سوال سمجھ آجائے وہ ﺑﺎ ﺣﻮﺍلہ قرآن و حدیث جواب دیں آئیں بائیں شائیں اور گالم گلوچ کرنے والے ہماری پوسٹ سے دور رہیں ۔ ہم امید کرتے ہیں گالم گلوچ سے پرھیز کرتے ہوئے اور اِدھر اُدھر کی باتیں کرنے کی بجائے ہر سوال کا بحوالہ جواب دیا جائے گا ۔ جواب کا منتظر ڈاکٹر فیض احمد چشتی ۔

0 comments:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔