قسطوں پر اشیاء لینے کا شرعی حکم
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
قسطوں پر سامان لینے دینے میں چند امور کا لحاظ ضروری ہے :
Qisto per samaan lene dene may chand umoor ka lehaz zaroori hai:
فروخت کرنے والے اور خریدار کا متفق ہونا کہ نقد میں یہ چیز اتنے کی ہے اور نقد رقم نہیں بلکہ ادهار پر لینا ہے تو اتنے کی ۔
Farokht wale aur khareedar ka muttafiq hona ke naqad may yeh cheez itne ki hai aur naqad raqam nahy balke udhaar per lena hai to itne ki.
جس چیز کا سودا ہو چکا وہ چیز مثلاً فریج ، اے سی وغیرہ خریدار کے قبضے میں دے دینا.
Jis cheez ka sauda ho chuka woh cheez maslan, fridge, a/c waghaira khareedar ke qabza may dedena.
قسط کی ادائیگی میں تاخیر کی صورت میں مالی جرمانہ نہ ہونا ، کیونکہ شریعت مطہرہ نے مالی جرمانہ منسوخ کر دیا ہے اور منسوخ پر عمل حرام ہے.
( فتاویٰ رضویہ جلد 21 صفحہ 113 )
Qist ki adaigi may takheer ki surat may (late hone ki wajah se) maali jurmana na hona, kyon ke shariyat e mutehra ne, maali jurmana mansookh (cancel) kardiya hai aur mansookh per amal haram hai.(Fatawa e Radawiyya, Part 21, page 113)*
جو معاہدہ پہلے دن ہوا، قیمت کا تعین ہو چکا ، اب اس میں اضافہ نہیں کیا جاسکتا-
اس صورت میں قسطوں پر سامان خریدنا جائز ہے .
Jo moaheda pehle din hua, qeemat ka ta'ayyun (fixation) ho chuka, ab is maiN izafa nahy kiya ja sakta. Is surat may (is condition may) qisto per saman khareedna jayez hai.
امام اهلسنت مجدد اعظم قدس سرہ العزیز لکهتے ہیں : جائز ہے جبکہ دونوں حقیقتاً بیع کا ارادہ کریں نہ کہ قرض کا ، اس لئے کہ بیچنا جائز اور کمی بیشی جائز اور مدت معین پر ادهار جائز ، جیساکہ ہم سب باتوں کی تحقیق بیان کر آئے اور اقساط بندی بهی ایک قسم کی مدت ہی معین کرنا ہے ....الخ( فتاویٰ رضویہ جلد 17 صفحہ 493 )
Imam Ahle Sunnat, Imam Ahmed Raza Qadri Barkati قدس سرہ العزیز likhte haiN : ........... jayez hai jabke dono haqeeqatan bea'ye (khareed o farokht ka mamla) ka irada kareiN na ke qarz ka, is liye ke baychna jayez aur kami beshi jayez, aur muddat e moayyan per udhar jayez, jaisa ke hum sab bato ko tahqeeq bayan kar aaye, *aur iqsat bandi bhi ek qism ki muddad hi moayyin karna hai.(Fatawa e Radawiyya, jild 17, page 493)
(دعا گو ڈاکٹر فیض احمد چشتی)
0 comments:
اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں
اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔