حیات انبیاء علیہ السّلام کی ایک روایت پر غیر مقلد وہابیوں کے اعتراض کا جواب
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
مسند أبي يعلى الموصلي (۶ ۱۴۷)
۳۴۲۵ ء حَدَّثَنَا أَبُو الْجَهْمِ الْأَزْرَقُ بْنُ عَلِيٍّ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ أَبِي بُكَيْرٍ، حَدَّثَنَا الْمُسْتَلِمُ بْنُ سَعِيدٍ، عَنِ الْحَجَّاجِ، عَنْ ثَابِتٍ الْبُنَانِيِّ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «الْأَنْبِيَاءُ أَحْيَاءٌ فِي قُبُورِهِمْ يُصَلُّونَ»
[حكم حسين سليم أسد] : إسناده صحيح
ترجمہ--- رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نے فرمایا " انبیاء علیہ السّلام اپنی قبور میں حیات ہیں اور نماز ادا کرتے ہیں.
اعتراض(۱). مذکورہ روایت میں حجاج مجہول ہے.
الجواب--- یہ اعتراض مردود ہے، کیوں کی کتب رجّال میں مُسْتَلِمُ بْنُ سَعِيدٍ کا ایک ہی استاد ہے جسکا نام حجاج ہے.
تهذيب الكمال في أسماء الرجال (۲۷ ۴۲۹) المزي (المتوفى: ۷۴۲هـ)
مستلم بن سَعِيد الثقفي الواسطي ، ابن أخت منصور بْن زاذان.
رَوَى عَن: حجاج بْن أَبي زياد الأسود.
حجاج بْن أَبي زياد الأسود جمہور کے نزدیک ثقہ ہیں.
تهذيب الكمال في أسماء الرجال (۲۷ ۴۳۰)
قال حرب بْن إِسْمَاعِيل ، عَن أحمد بْن حنبل: شيخ ثقة
وَقَال إسحاق بْن منصور عَن يحيى بْن مَعِين: صويلح
وَقَال النَّسَائي: ليس بِهِ بأس
وذكره ابنُ حِبَّان فِي كتاب "الثقات
لسان الميزان ت أبي غدة (۲ ۵۵۹)
وقال ابن معين: ثقة
وقال أبو حاتم: صالح الحديث
حافظ ابن حجر رح نے فتح الباري شرح صحيح البخاري میں بهی حجاج بْن أَبي زياد الأسود رح کا تعّین کیا ہے.فتح الباري لابن حجر (۶ ۴۸۷) وَالصَّوَابُ الْحَجَّاجُ الْأَسْوَدُ.
اعتراض (۲ ). کتب رجّال کے اس تعّین کو ہم نہی مانتے ہیں. کوئی صحيح سند پیش کیجئے جس میں حجاج کا مکمّل نام و نسب ہو مثلاََ حَدَّثَنَا الْمُسْتَلِمُ بْنُ سَعِيدٍ، عَنِ الْحَجَّاجِ (حجاج بْن أَبي زياد الأسود ) ، عَنْ ثَابِتٍ الْبُنَانِيِّ سند میں دکها دو ؟؟؟؟؟
الجواب--- اگر سفلی وہابیوں کا یہ خود ساختہ خانہ ساز اصول تسلیم کیا جائے تو "بخاری و مسلم" کی کئی روایات سے ہا تهه دهونا پڑے گا. مثلاََ
صحيح البخاري (۱ ۱۶)
۳۴ ء حَدَّثَنَا قَبِيصَةُ بْنُ عُقْبَةَ، قَالَ: حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنِ الأَعْمَشِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُرَّةَ، عَنْ مَسْرُوقٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: " أَرْبَعٌ مَنْ كُنَّ فِيهِ كَانَ مُنَافِقًا خَالِصًا، وَمَنْ كَانَتْ فِيهِ خَصْلَةٌ مِنْهُنَّ كَانَتْ فِيهِ خَصْلَةٌ مِنَ النِّفَاقِ حَتَّى يَدَعَهَا: إِذَا اؤْتُمِنَ خَانَ، وَإِذَا حَدَّثَ كَذَبَ، وَإِذَا عَاهَدَ غَدَرَ، وَإِذَا خَاصَمَ فَجَرَ " تَابَعَهُ شُعْبَةُ، عَنِ الأَعْمَشِ.
چیلنج
مذکورہ سند میں "مَسْرُوقٍ" کون ہیں ؟؟؟ صحیح سند سے نام و کنّیت ثابت کرو ؟؟؟ کتب رجّال کا سہارہ نہ لینا کیوں کی جماعت غیر مقلدین وہابیہ کتب رجّال کے تعّین کو تسلیم نہی کر تے ہیں ۔(جواب کا منتظر ڈاکٹر فیض احمد چشتی)
Friday, 27 October 2017
حیات انبیاء علیہ السّلام کی ایک روایت پر غیر مقلد وہابیوں کے اعتراض کا جواب
Posted by
Unknown
0 comments:
اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں
اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔